Nyt on minulla laihdutuksen viides päivä menossa. Aloitin innoissani vähärasvaisella ja -kalorisella dieetillä- ajatuksena, että perheessä molemmat voisivat syödä samaa ruokaa. Aikaisemmin olen laihduttanut vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ihan menestyksekkäästi ja siihen täytyi minun taas palata. Ensimmäisellä neljällä päivällä vähäkalorisella dieetillä paino jökötti samassa kuin ennenkin- edes nesteet eivät lähteneet mihinkään.

Nyt siis toinen päivä karppaamista takana ja olo on hyvä! Nesteitä on lähtenyt -500g eilisestä. Eli tästä se lähtee, kohti kevyempää oloa=).

Tänään päivä menee aika lailla tonnikala-raejuusto-salaatti-linjalla, koska olen vuorokauden putkeen töissä, eikä muuta karppiruokaa ole hirveästi tarjolla. Vettä pitäisi muistaa juoda oikein urakalla, mutta se tahtoo minulla aina jäädä aika vähiin. Ehkäpä alan kuljettamaan vesipulloa mukanani.

*Deni*