Jihuu! Torstaina oli puoli kiloa lähtenyt uuden vuoden sipseistä huolimatta. Eli yhteensä 2,3 kg. Ihan hyvin verrattuna siihen, että olen ollut lähes joka viikkolla vain puolet viikosta laihiksella =) Tämä viikko on alkanut poikkeuksellisen hyvin, sillä pointseja on mennyt yli neljän päivän aikana vain 3 kappaletta kun edellisillä viikoilla pisteiden kokonaismäärä on mennyt reilusti yli rajojen (jopa 40 pojoa yli sallitun). Voin siis päästä tämän viikon aikana ensimmäistä kertaa siihen tulokseen, että pisteet ovat tasan keskiviikkoiltana. Eikä edes ole tehnyt tiukkaa, ei edes lueskellessa Denin ruokalistaa =) Ainut vaan, että tällä hetkellä koko ajan tekee mieli jotain "hyvää" kuten karkkia vaikka en koskaan ole edes ollut perso makealle. On se kumma, kun nyt ei edes tee mieli entisiä rasvaisia ja suolaisia suosikkinaposteltavia (eli juustonaksuja) niin alkaa himoita salmiakkia ja hedelmäkarkkeja. Tämä karkintuska kyllä voi johtua menkoista ja siitä, että tällä hetkellä olen hyvin väsynyt yövuorolainen...

Tällä hetkellä olen hyvin motivoitunut karistamaan kilot kannoiltani. Olen jopa aloittanut uudelleen entisen rakkaan harrastukseni eli ratsastamisen. Avokkini oli ostanut minulle joululahjaksi kymmenen kerran kortin ratsastustunneille ja aloitin harrastuksen keskiviikkona. Olihan se melkoista tuskaa nousta satulaan 11 vuoden tauon jälkeen, mutta hauskaa oli. Seuraavana päivänä (ja sitä seuraavina aina tähän päivään asti) nivuset oli niin hemmetin kipeät, ettei kunnolla kävelemään päässyt. Pöljä kun olen, niin en sitten tajunnut venytellä kunnolla tunnin jälkeen. Lisäintoa laihdutukseen toi se, kun kävin kokeilemassa josko ostaisin itselleni ratsastushousut. Ei muuten ole mitään pelkoa, että laittaisin niitä päälleni ennen kuin persus on kaventunut sen puoli metriä! Olo oli sovituskopista tullessa niin masentunut, että suunnittelin taas kerran plastikkakirurgille menemistä. Mutta minkäs teet, kun lanteet on tehty synnyttämään yhden koululuokan verran kakaroita. Noh, olo on nyt kuitenkin mitä mainioin, mitä nyt palelee koko ajan. Työpaikalla työtila hohkaa kuumuutta ja työkaverilla puskee hikeä otsaan patterin ollessa täysillä, mutta se saa nyt vaan luvan hikoilla, sillä MINÄ LAIHDUTAN NYT!

*Tortoise

ps. Kävin lukemassa viimeisimmät omat kirjoitukseni ja hokasin, että punnitsin itseni viimeksi tiistaina, eli kiloja on lähtenyt kahden hyvin tsempatun päivän aikana se 0,5kg eikä koko viime viikon aikana kuten aluksi olin ajatellut! Tästä ilahtuneena söin töissä aamukahvin kera pari piparia ja muutaman Dracula-karkin...